פייסבוק החליטו לשדרג את עמודי העסקים לתצוגת הטיימליין לפני מספר חודשים, ןמאז ראינו כבר הרבה דוגמאות מצויינות של שימוש בתמונת הקאבר ובתמונת הפרופיל למיתוג העסק. הבעיה: בעברית זה נראה נורא, היות ותמונת הפרופיל לא נמצאת משמאל אלא מימין. המון עסקים מתעלמים או מפספסים את העובדה הזו ולא מתחשבים בה והתוצאה: באנגלית זה נראה נפלא יצירתי ושנון ויוצר באזז אדיר לעמוד, כמו בדוגמא המצורפת כאן:
והנה הגרסא הקטסטרופית בעברית של אותו העמוד:
(נלקחה כאן דוגמא שמצוטטת בהרבה מקומות כטיימלייין מוצלח במיוחד של בחור בשם Kay Int Veen )
אז מה עושים? צריך לזכור שלמרות שהרוב משתמש בפייסבוק באנגלית, ישנם הרבה גולשים שהגדירו את הפייסבוק שלהם בעברית, ולדאוג לכך שתמונת הקאבר ותמונת הפרופיל היצירתיות ייראו מוצלחות הן בעברית והן באנגלית. הנה לדוגמא פתרון מוצלח לתמונת קאבר ופרופיל שמתכתבות אחד עם השניה תוך התחשבות במגבלות העברית-אנגלית שיצרתי לאחרונה עבור העמוד של המעצבת לארה רוזנובסקי