graphicool graphicool
  • Home
  • Portfolio
  • Blog
  • Bio
  • Contact
  • Home
  • Portfolio
  • Blog
  • Bio
  • Contact
We WordPress
הטיימליין של פייסבוק – אתגר העברית
ראשי » בלוג » הדרכות » הטיימליין של פייסבוק – אתגר העברית
3 בספטמבר 2012

פייסבוק החליטו לשדרג את עמודי העסקים לתצוגת הטיימליין לפני מספר חודשים, ןמאז ראינו כבר הרבה דוגמאות מצויינות של שימוש בתמונת הקאבר ובתמונת הפרופיל למיתוג העסק. הבעיה: בעברית זה נראה נורא, היות ותמונת הפרופיל לא נמצאת משמאל אלא מימין. המון עסקים מתעלמים או מפספסים את העובדה הזו ולא מתחשבים בה והתוצאה: באנגלית זה נראה נפלא יצירתי ושנון ויוצר באזז אדיר לעמוד, כמו בדוגמא המצורפת כאן:

והנה הגרסא הקטסטרופית בעברית של אותו העמוד:

(נלקחה כאן דוגמא שמצוטטת בהרבה מקומות כטיימלייין מוצלח במיוחד של בחור בשם Kay Int Veen )

אז מה עושים? צריך לזכור שלמרות שהרוב משתמש בפייסבוק באנגלית, ישנם הרבה גולשים שהגדירו את הפייסבוק שלהם בעברית, ולדאוג לכך שתמונת הקאבר ותמונת הפרופיל היצירתיות ייראו מוצלחות הן בעברית והן באנגלית. הנה לדוגמא פתרון מוצלח לתמונת קאבר ופרופיל שמתכתבות אחד עם השניה תוך התחשבות במגבלות העברית-אנגלית שיצרתי לאחרונה עבור העמוד של המעצבת לארה רוזנובסקי

אהבתם? Sharing is Caring
  • Pin It
Facebook טיפים למעצבים
« הקודם
הבא »
קטגוריות
  • black friday
  • ui
  • בלוג
  • הדרכות
  • השראות
  • חינמים
  • כללי
  • סקירת מוצרים ומבצעים
  • עיצוב אתרים
  • עיצוב גרפי
  • קהילת המעצבים בפייסבוק
לא תשתוק
Advertising Materials – PlainId
Branding Materials for PlainId
email template series
StudioKa- Responsive Website
On-Boarding Tutorial- Fusion 360 App
Do On Spot- Android App design
Studioka – Branding
A360 Introduction Tutorial
checkout form
Hot Deals
נרשמים ומקבלים כסף בחזרה על קניות באינטרנט: Ebates Coupons and Cash Back
תוכנות שימושיות למעצבים/מתכנתים/אנשי תוכן ומאפיינים:
גלילה לראש העמוד